Soturitreenin salaisuudet -verkkovalmennus – (MIEHET) Hyödynnä etuhinta

badge Created with Sketch.

Haikaraisen Timo tässä moi! Lukuisten kysylyiden johdosta halusin tarjota tähän kevään valmennuskauden loppuun aivan uutta ja spesiaalia..

TÄYSIN UUSI, käänteentekevä, tammikuussa loistavin tuloksin pilottitestattu…

Soturi-treenin salaisuudet -verkkovalmennus 

7.5.2018 starttaava 2 kk verkkovalmennus, jolla teet itsestäsi paitsi vahvemman, rasvattomamman, lihaksikkaamman.. ja myös nopeamman ja kestävämmän. Ja samalla opit entistä enemmän ruokavaliosta, itsesi motivoimisesta ja mentaalipuolesi kehittämisestä!

Kun luet tarkkaan alla olevan tekstin, olen varma että innostut valmennuksen sisällöstä, jossa paljastan voimakkaimpia harjoittelu- ja ruokavalio”aseitani”. Aseita, joita käytän silloin, kun asiakkaakseni tulee kilpa-urheilijoita, jotka haluavat murskata tasanteensa ja hypätä uudelle kehitystasolle. Olen muokannut ne kuntoilijalle ja tavoitteelliselle treenaajalle soviksi malleiksi, jotka TOIMIVAT:

Jep, ennen kuin kerron tarkasti sisällöstä, tässä sisältö lyhyesti:

  • Todella tehokkaat, jaksotetut ja ”kummallisiakin” voimaharjoitusperiaatteita sisältävät saliohjelmat
  • Kestävyystreenit, joissa hyödynnät ”tavallisen kestävyystreenin” lisäksi tehokkaita ”aineenvaihdunnallisia komboja”
  • Täysin uudistuneet ruokavaliot
  • Täysin uudet viikkovideot, joiden avulla syvennät oppimistasi ja motivoidut entistä tehokkaampaan treeniin!
  • Ja ilman muuta etätuki

Kun luet tämän koko tekstin, saat selville, mitä melkoisen mielenkiintoisia ja ennen kaikkea tehokkaita treeni- ja ravintosalaisuuksia nämä osa-alueet tarkalleen sisältävät! Mutta anna kun kerron lyhyesti taustaa tälle valmennukselle.

Muutama sana valmennuksen taustasta:

Meikäläinen on kasvanut valmentajaksi urheilun parissa, vaikka minut kehonmuokkaus-koutsina parhaiten tunnetaankin. Tälläkin hetkellä ”hoivissani” on useita yksilölajien MM-ja SM -mitalisteja ja pääsarjatasolla kilpailevia joukkue-urheilijoita. Nämä urheilijat, pikajuoksijat, kamppailu-urheilijat, voima-urheiliat, liiga-kiekkoilijat ja muut pääsarjatason palloilijat sekä kestävyys-karpaasit ovat nykypäivän ”sotureita”. Ja tässä valmennuksessa olen yhdistänyt parhaat heidän kanssa käyttämäni treeniperiaatteet kropanmuokkkaukseen!

Usein tilanne on  se, että voima-urheilijan, pääsarjatason palloilijan tai kestävyys-urheilijan pitää vetää suorituskyky katosta läpi ja samalla optimoida kehonkoostumus. Silloin tarvitaan tavallisuudesta poikkeavia menetelmiä, ja näitä kehittämiäni periaatteita avaan tässä valmennuksessa -ja niin, että tavallinen treenaaja ilman vuosien tai vuosikymmenien pohjia kehittyy poikkeuksellista vauhtia.

Harjoittelu -tällaista tavaraa on luvassa!

Mukana on 2 kuukauden jaksoteltu harjoitusohjelma, jossa hyödynnän muun muassa 1) eksoottisempia ja todella tehokkaita voimatreenin menetelmiä, 2 ) kestävyystreeniä luovilla ratkaisuilla, 3) urheilijoiden käyntänteistä poimimiani ”metabolisia” harjoitteita.

Tässä vielä muutamia mielenkiintosia yksityiskohtia valmennuksen harjoittelusisällöstä. Mukana on:

  • Käänteisten toistojen menetelmäni, jonka avulla olen murskannut lukemattomia tasanteita. Hiljattain eräs mieasiakkaani nosti menelmällä 5 kuukautta paikallaan junnanneen penkkipunnerruksen 3 toiston maksimin 85 kilosta 107,5 kiloon 2 kuukaudessa
  • 2 –portaisen räjähtävyys-syklimenetelmäni, jolla kehität nopeuttasi ja räjähtävyyttäsi voiman ja lihasmassan ohessa. Selviät ketterästi paitsi erilaisista arkiaskareista myös tehostat muita urheilulajeja. Ja mikä parasta, tämä menetelmä myös tehostaa kykyäsi ”käskyttää ja hermottaa” lihaksiasi, jotta pystyt etenemään entistä tehokkaammin myös voima- ja lihasmassa harjoittelussa.
  • Vaikka mukana on voima-ja räjähtävyys-elementtejä, näillä menetelmillä myös lihas kasvaa vauhdilla. HUOM! JOS, et halua nopeaa lihaskasvua, ilmoita etätuessa minulle siitä, niin kerron sinulle 2 nopeaa viilausta, joilla ainoastaan ylläpidät lihasmassasi.

Kuva 1. Käänteisten toistojen menetelmällä olen murskannut kymmeniä ja kymmeniä penkkitasanteita. Tässä eräs harjoitustulos viime viikolta asiakkaaltani, joka oli jämähtänyt ”penkkitasanteelle” syksyllä.Kuva 1. Käänteisten toistojen menetelmällä olen murskannut kymmeniä ja kymmeniä penkkitasanteita. Tässä eräs harjoitustulos viime viikolta asiakkaaltani, joka oli jämähtänyt ”penkkitasanteelle” syksyllä

  • Käsien ja olkapäiden ”Kestovoima-kombo”, jonka opin alunperin Venäläiseltä kamppailuvalmentajalta. Paras puoli tässä takuulla äärirajoille vielässä tekniikassa on se, että se kasvattaa ”pattia” käsiin ja ”keilapallomuotoa” olkapäihin todella tehokkaasti. Kun huomasin tämän sivuvaikutuksen tarkan seurannan kautta, olen koulinut tällä menetelmällä kymmenien asiakkaideni käsiä, ja nyt tarjoan sillä mielelläni elämäsi pumpin myös sinulle!
  • Voimaharjoittelun Klusteri-menetelmä. Törmäsin tähän menetelmään tutustuessani legandaarisen professorin, Mike Stonen pölyttyneisiin tutkimusmateriaaleihin Jyväskylän yliopiston kirjastossa. Professori Stone on tutkimuskopissaan ja mikä parasta, painonnostajiensa kanssa. Aloin kehittää menetelmästä erilaisia sovellutuksia 2000-luvun lopussa ja ole esimerkiksi viimeisen kuukauden aikana murskannut sillä useita toistotasanteita ja lisännyt ”ikuiselle leuanveto-tasanteelle” jämähtäneen asiakkaani leuanvedon 6 toistosta 14 toistoon 6 viikossa.

Kuva 2. Klusteri- ja käänteisen toiston metelmät purevat myös lihasmassaan. Tämä asiakkaani treenasi yli 6,5 kg lisää lihasta kroppaansa 6 kuukaudessa, vaikkapa pohjalla oli jo 190kg maastaveto. 

 

Ruokavalio -raamit uusiksi, vaihtoehtoja mukaan ja jotain vähän eksoottistakin mausteeksi..

Sanomattakin selvää, että saat tarkat ohjeet, mitä ja minkä verran sinun tulee syödä, jotta saavutat tavoitteesi (olipa sinulla sitten rasvanpoltto- tai lihaskasvu-tulokulma). Sen lisäksi haluan tarjota sinulle..

  • Uudet ruokavaliomallit, joista löydät jokaiselle aterialle 3 erilaista vaihtoehtoa, joista voi valita. Ruokavaliot ovat siis sisällöltään erilaisia kuin aikaisemmissa valmennuksissa. Samankaltaisuuksia toki jossain määrin on, sillä en tarjoa sinulle ”rasvakahveja” sun muuta sontaa, joka ei ole läpäissyt kenttätestausseulaa silloin, kun kyseessä on jopa urheilijan ammatti. Ei, sellaisissa paikoissa tehdään sitä, mikä toimii!
  • Treeniin valmistavan ravitsemuksen seuraava taso. Nyt on aika viilata vielä yksityiskohtia. Näillä yksityiskohdilla urheilija-asiakkaani ovat saavuttaneet muun muassa seuraavaa: 1 MM-kulta, 1 MM –hopeaa, toistakymmentä SM-mitallia. Kilpailuun valmistava ja kilpailun aikainen ravitsemus on näytellyt isoa osaa näissä. Vaikka et kilpailisikaan, onhan se mukava tehdä elämänsä treeni tai saada lenkki- tai salikaverit ihmettelemään, että ”miten sä vaan jaksat painaa!?”.. ;)
  • Lisäksi mukana on ”roskaruokapäivä”-konseptini. Tätä mallia olen käyttänyt välillä ”henkiseen tyhjennykseen” urheilijoilla. Jatkuvasti sovellettuna se ei toimi. Urheilija-asiakkaani tekevät poikkeukselliset tuloksensa laadukkaalla ravinnolla. Mutta aika kliffaa silloin tällöin syödä pitsaa ja hampurilaisia -ihan kunnolla! Paras homma, on se, että tällaisen päivän jälkeen ei edes tee mieli näitä ruokia ja terveellinen peruspurtava maistuu mainiosti!
  • Ja mukana paljon muuta mukavaa ja mielenkiintoista ruokavaliosta!

Viikko-infot ja etätuki: Lisää tietoa, henkisen lujuuden kehittämistä, oppimisen syventymistä ja motivaatiota

  • Mentaalipuoli on tärkeä. Todelliset jyvät erottuvat akanoista juuri tällä osastolla. Käyn läpi lisää mentaalivalmennuksen ja keinoja, joilla teet itsestä henkisesti vahvemman ja vahvemman.
  • Mukana on ilman muuta etätukemme. Siellä vedetään harjoittelua koko ajan eteenpäin, ratkotaan mahdolliset pulmat ja ongelmakohdat ja pusketaan toisiamme entistä kovemmalle tasolle.
  • Seurantaosio entistä parempana. Oikea käteni, Kuoppasalmen Marko, on tekniikan ihmelapsena laatinut verkkoympäristöön kansiot, joissa voit seurata kehitystäsi ja ja saada buustia siitä kun voimat kehittyvät kohinalla, pala kasvaa, pomppu paranee ja juoksijoiden termein ”harppa huilaa”, eli kestävyystreenissä jaksat painaa kuin ”Mietaa” ja Myllylä Pohjanmaan soilla aikoinaan!

Onko tämä jo liiankin haastavaa?

Ehkä mietit nyt mielessäsi ”Osaanko minä tehdä näitä huippu-urheilijoiden juttuja? Tai ovatko nämä liian rankkoja tai vaativia minulle”? 

Ehkä mietit, ”Löytyykö saliltani sitä ja sitä vehjettä, jolla voi tehdä näitä eksoottisia ja jännittäviä harjoitteita?”.

Ehkä mietit, ”Pitääkö tässä nyt hypätä kilpa-urheilijan treenimääriin, en ehdi treenata 7-12 kertaa viikossa!”.

Ei hätää. Tiedätkö, yksi keskeisin juttu valmennuksessa on se, että ohjelmat on oikeasti järkevä ja fiksu toteuttaa! Olen aina viilannut kokonaisuuden sellaiseksi, että se on helppo toteuttaa. Olen viilannut sen sellaiseksi, että treenejä on 4-5 viikossa (joista viidennen voit jättää pois, jos ajankäyttö ei taivu kuin 4 treeniin viikossa).

Olen aina sanonut, että erittäin monimutkaiset tieteelliset ja loputtomien harjoitustuntien aikana kehitetyt periaatteet pitää jalkautua ohjelmaiksi, jotka näyttävät yksinkertaisilta. Olen varma, että osaat tehdä harjoitteet ja ymmärrät tekniikat. Olen 17 vuoden aikana viilannut menetelmät sellaisiksi, että ne  on ”kummallisuudestaan” huolimatta erittäin helppo toteuttaa. Ja kun olet innokas treenaaja ja HALUAT kehittyä, olen varma että tämä haaste sopii sinulle!

Ilmoittaudu mukaan nyt -nopeat palkitaan, kuten kilpaurheilussakin käy!

Jos siis haluat treenikevääsi viimeistelyksi totaalisen erilaisen, innostavan, motivoivan ja ennen kaikkea tehokkaan ja sadoilla asiakkailla toimivaksi todistetun harjoitusmallin, jolla kehität voimaasi, lihasmassa, kestävyyttä ja räjähtävyyttä, ilmoittaudu mukaan NYT!

Haluan tarjota tämän valmennuksen sinulle , 187 eurolla.. Se on yhtä kuin 3,12 € per päivä,  sen yhden kahvikupin per päivä. Tiedät, että valinta on niin sanotusti ”no-brainer”, joten hyppää mukaan NYT!

Tämä valmennus EI OLE sovi treenaajille, joilla ei ole mitään harjoitustaustaa. Mutta sinulla on. Samoin sinulta löytyy tiettyä sisäpiiritason tietoa treenistä ja ruokavaliosta sekä sen periaatteita. Lisäksi tiedät, mitä kehittyminen treenissä oikeasti vaatii. Joten NYT on aika ottaa seuraava askel.

Voit valita maksuaikataulun alla olevista vaihtoehdoista:

 

 

Vielä kerran…

Kuvittele itsesi kesäkuun lopussa puolivälissä. Olet voimakas, rasvattomampi, ja myös nopeampi, kestävämpi ja ketterämpi. Tätä voit edetä täsmälleen suuntaan, mihin haluat. Se voi olla lisää lihasta, se voi olla kestävyystreenin korostaminen.

Ja silloin mukana on myös se kihelmöivä fiilis, kun olet taas saavuttanut uutta, todistanut itsellesi ja muille pystyväsi juttuihin, joihin he ja sinä itsekään et kuvitellut pystyväsi!

Jes, se oli se kahvi päivässä. Se on se yksi pitkän kaavan illanistujainen. Tiedät, että valinta on niin sanotusti ”no-brainer”, joten hyppää mukaan NYT!

Voit valita maksuaikataulun alla olevista vaihtoehdoista:

 

 

ps. Jos sinulle tulee jotain kyssäreitä mieleen, meikäläinen vastaa mielellään sisältökysymyksiin timo.haikarainen@th-valmennus.com ja Make maskukuvioita tms. koskeviin teknisen puolen kyssäreihin online@kuntokompassi.fi

Laatutakuu

Olen varma, että tämä kokonaisuus nostaa harjoittelutuloksesi uudelle tasolle ja muokkaa kroppaasi ja suorituskykyäsi merkittävästi. Ja toisaalta olen erittäin pettynyt itseeni, jos se ei sitä tee. Siksi haluan tehdä tästä sinulle täysin riskitöntä. Jos toteutat ohjelmaa antamieni ohjeiden mukaan, etkä 8 viikon päästä aloituksesta ole vahvempi, lihaksikkaampi, kiinteämpi, rasvattomampi ja energisempi ja suorituskykysi ei ole noussut, palautan verkkovalmennusmaksun sinulle viimeistä euroa myöten.

pyöreät pakarat